Firemní kultura v dobách krize

Snídaňový Happiness@Work HR Meetup #Brno

Vyplatí se investovat do lidí i v těžkých časech? Na čem a kdy můžeme ušetřit? Potřebujeme šťastné zaměstnance, když bojujeme o přežití?


22. září 2020, 08:30-11:30
pokud nezasáhnou nová
omezení vzhledem ke #covid19

Akvárna
Vachova 46/4, Brno

490,- Kč bez DPH
včetně výborné snídaně :)

10 - 20 účastníků
HR manažeři, culture & people manažeři


Zveme Vás na snídani!

Na první setkání Happiness@Work HR meetup, které pořádáme v Brně, si můžete krom aktuálních témat užít i skvělou snídani. Akce je organizováná pro HR manažery s cílem sdílet zkušenosti a otázky, které se vztahují k rozvoji firemních kultur, budování týmů i happiness managementu.

Spolu s Olgou Vlachynskou se tentokrát pod drobnohledem podíváme na téma firemní kultury v období krize. Olga lektoruje, koučuje a stará se o psychologickou pohodu týmu Lidi z Baru, který stojí za legendárními brněnskými podniky Bar, který neexistuje, Super Panda Circus, nebo 4pokoje. Řeč bude především o tom, co pomohlo přečkat doopravdy těžkou situaci, jíž byl gastronomický byznys v posledních měsících zasažen.

Uslyšíme čerstvý příběh, ale zasadíme si jej také do širšího kontextu. Společně si navíc vyzkoušíme několik interaktivních aktivit, které nám pomohou podívat se na téma z našeho vlastního kontextu tak, aby si opravdu každý odnesl pro sebe něco praktického a užitečného.


Formát

Vycházíme z našich zkušeností z pravidelně pořádaných setkání, řady workshopů i mnoha webinářů, které jsme v posledních letech připravovali. Uvidíte skvělého hosta, ale nebudete jen poslouchat.

Na co se tedy můžete těšit? 

Na interaktivní akci s facilitátory, pracovní skupinky a triády. Na popsané lepíky i flipcharty a reálně použitelné výstupy na konci. Nebude to jen o poslouchání. Naopak to bude o zapojení se každého účastníka a sdílení zkušeností nad vybranými tématy.

Na vlastní kůži si vyzkoušíte různé přístupy k práci s ostatními, aplikovatelné i ve vašich týmech. Vzájemně se poznáte a budete mít čas a prostor přenést poznatky k tématu do vašeho vlastního kontextu.

Téma

Během setkání se pod drobnohledem podíváme na firemní kulturu v období krize. Tedy například na otázky:

  • Vyplatí se investovat do lidí i v těžkých časech?
  • Na čem a kdy můžeme ušetřit?
  • Potřebujeme šťastné zaměstnance, když bojujeme o přežití?

Program

8:15 - 8:30 Sejdeme se u dobré snídaně
8:30 - 9:00 Příběh Lidí z Baru v době krize
9:00 - 9:30 Interaktivní mini-workshop
9:30 - 10:00 Troška teorie
10:00 - 10:30 Druhý mini-workshop
10:30 - 11:00 Závěrečná diskuse a rozloučení
(finální podobu programu ještě trošku ladíme...)


S kým se potkáte?

Olga Vlachynská


Lidi z Baru
 

Michal Šrajer

Partner & CHO
Happiness@Work

Radovan Vladík

Konzultant
RainFellows

Renata Balíková

HR Manager
IRESOFT s.r.o.
 

Joanna Bajger

#suHR
 

Martin Šafařík

Partner
Happiness@Work

Hana Kolaříková

HR dobrodruh
Freelancer
 

Miroslav Kubíček

Osobní kouč a aktivátor firemní kultury

Andrea Gembalová

Chief Happines Officer
IReSoft, s.r.o.

Alexandra Helánová

Chief Learning Officer
KROUPAHELÁN advokátní kancelář, s.r.o.

HR
Místo je již obsazené, ale účastník si nepřeje být zveřejněn.