Online webinář:

Jak se ve firmě popasovat s aktuální situací (a nezapomínat při tom na lidi)

Dvouhodinové on-line setkání pro HR manažery,
zaměřené na sdílení a společnou podporu při řešení stávajicí situace.

Ocitli jsme se znenadání v krizi, která má dopad na lidi i všechny oblasti byznysu. Pro většinu z nás je to nová situace, která si žádá okamžité řešení. Nikdo však neví, jaký postup je optimální. Věříme, že více hlav více ví. A právě vzájemná podpora a sdílení zkušeností a informací je v takové situaci to nejcenější.

Webinář je určen pro:

  • HR manažerky a HR manažery, kteří se účastní řešení krizové situace ve svých firmách

Místo konání: on-line, přes platformu ZOOM 
Termín: v registračním formuláři jsme vypsali několik termínů mezi 16. 3. a 1. 4.
Cena: 0,- Kč (dobrovolné vstupné)
Kapacita: max. 16 účastníků
Pro koho: HR manažery

Proč?

Je nám jasné, že ve svých firmách řešíte krizové situace. Koronavirus zasahuje do životů všech lidí i firem nejen v Čechách, ale po celém světě.  Mnoho lidí v různých situacích neví, jak se chovat, co je a není možné, a podobně.

Věříme v sílu sdílení reálných zkušeností a proto přinášíme formát facilitovaných sdílecích workshopů do online prostředí..  

Co bude obsahem?

Jde o on-line setkání, která budou zaměřená na sdílení informací a přístupů k řešení stávající krize z vaší strany v kombinaci s podněty a zkušenostmi z naší strany. Vždy z pohledu dopadu na lidi. Takto těžká situace bohužel svádí ke krátkodobým řešením, jsme ale přesvědčeni, že ani teď by se nemělo zapomínat na lidi a jejich roli.

Nad konkrétními tématy, která si v průběhu registrace vyberete, vás provedeme on-line workshopem s cílem vzájemně si nasdílet reálné zkušenosti, možná řešení a další užitečné informace.

Témata:

Níže jsou návrhy témat, se kterými jsme se při diskusích v posledních dnech setkali a považujeme je za důležité. Při registraci si můžete vybrat ta, na které se chcete soustředit, případně navrhnout témata vlastní. 

1. Komunikace

Důležitosti sdílení informací. Tvorba komunikačního plánu (CO - transparentnost v komunikace, KOMU - zaměstnancům, zákazníkům, dodavatelům, atd., KDY - načasování, rychlost sdílení)

2. Změna způsobu práce (flexibilita)

Schopnost přizpůsobit se. Zavádění práce na dálku (home office, remote work, produktivita práce na dálku), online setkávání, krátkodobé změny úvazků.

3. Hledání příležitostí

Přináší s sebou dnešní krizová situace příležitosti? Pro většinu firem ano, je potřeba dát prostor jejich objevení. Přijďte se společně zamyslet nad otázkami “co umíme”, “co jsme schopni rychle se naučit”, “jak rychle jsme schopni realizovat”, a další.

4. Zdraví

Není dnes větší téma než zdraví. Nabízí se dvě roviny:

  1. Jak zastavit či zpomalit šíření koronaviru zvenku
    • jaká opatření zavést? 
    • na co si dávat pozor?
  2. Jak zvyšovat obranyschopnost jednotlivce

5. Finance

Zamyšlení nad tématy: “jak nakládat s benefity”, “flexibilní úvazky”, “jaké výdaje je možné eliminovat”, “pozor na mandatorní výdaje”, a další.. 

6. Co s interními HR procesy?

Změny se dotýkají všech částí firmy, HR nevyjímaje. Nabízí se zamyšlení nad těmito tématy:

  • Co změny znamenají pro náborový proces? 
  • Jak krizová opatření dotýkají nástupu nových zaměstnanců a jejich onboardingu do firmy? 
  • Co když vypadne jeden (nebo víc) z klíčových zaměstnanců? Jsme navzájem zastupitelní?

7. Získávání informací

Informace se sypou ze všech stran. Řekneme si o roli kritického myšlení a jeho důležitosti pro všechny úrovně lidí ve firmě.  Nasdílíme si relevantní, důvěryhodné, důležité, zajímavé zdroje.