Naše obchodní podmínky

Seznamte se se základními pravidly poskytování našich služeb. 

Kdy se stává objednávka závaznou?

Vaše objednávka se stává zázvaznou v momentě, kdy vám ji potvrdíme prostřednictvím e-mailu. Od této chvíle se na ni v případě zrušení vztahují storno poplatky. V případě, že vám objednávku nepotvrdíme, smlouva není uzavřena. 

Storno podmínky

Svou rezervaci můžete bezplatně zrušit až do uhrazení účastnického poplatku, poté je už zrušení účastni zatížené storno poplatky v závislosti na termínu a typu objednávky.
Případné zrušení účastni nám oznamte písemně na e-mailové adrese: lenka@happinessatwork.cz

  • Bezplatné zrušení rezervace
    • svou rezervaci můžete bezplatně zrušit až do uhrazení účastnického poplatku, poté je už zrušení účastni zatížené storno poplatky v závislosti na termínu a typu objednávky.
      Případné zrušení účastni nám oznamte písemně na e-mailové adrese: lenka@happinessatwork.cz
  • 7 a více dnů před termínem 
    • vrátíme 100 % zaplacené částky (nejpozději do 30 dnů od písemné informace o zrušení) 
  • 5 dní před termínem
    • vrátíme 50 % zaplacené částky (nejpozději do 30 dnů od písemné informace o zrušení) 
  • 2 a měně dní před termínem
    • zaniká nárok na vrácení jž zaplaceného účastnického poplatku a náleží nám odměna v plném rozsahu = storno poplatek 100% zaplacené částky (lidské zdroje, zajištění prostor, materiálů a cateringu je již v procesu) 
  • Neúčast na akci
    • pokud se nemůžete účastnit sami a najdete za sebe náhradníka, už zaplacené místo můžete v rámci vzájemné dohody převést. Změnu jména je třeba nahlásit na e-mail: lenka@happinessatwork.cz