Profi vedení online schůzek,
webinářů a workshopů
Předáme vašim team-leaderům
knowhow, jak vést lidi online.
V remotu jsme vyrostli a šlape nám.
Přešili jste na práci na dálku a hledáte, jak ji zefektivnit, aby přinášela radost i výsledky?
Připravujeme online konferenci pro stovky účastníků. Máme za sebou nespočet online webinářů, workshopů, meetupů a dalších akcí. O naše zkušenosti se rádi podělíme i s vámi.
VYPILUJTE SVOJE ONLINE INTERAKCE
Vedení schůzek a dalších tipů lidských interakcí v online světě se významně liší od toho, kdy s lidmi komunikujete osobně.
Je třeba umět:
- naplánovat dobře program setkání
- zvolit správné prostředí a formu
- předcházet různým technickým nástrahám
- nahradit neverbální komunikaci
- pracovat s pozorností a energií lidí
SILNÉ ONLINE KOMPETENCE POTŘEBUJETE, KDYŽ...
-
vaši team leadeři byli nečekaně "hozeni do online vody" a chtějí se naučit vést své týmy na dálku efektivněji než dosud
- máte interní školitele, kteří při přesunu svých aktivit do online světa hledají nové cesty facilitace
- připravujete velký firemní remote meeting a chcete jím lidi nadchnout
Naučíme vás, jaké online nástroje používat a jak z nich dostat maximum!
KOMU SE HODÍ
- Team leaderům, kteří zlepšit fungování svých (dočasných) remote týmů
- Interním školitelům, kteří chtějí zlepšit své online facilitační schopnosti
- Komukoliv, koho čeká významná schůzka a chce zanechat nejlepší dojem