Employee Experience Design: Jak sladit očekávání nových zaměstnanců, firemní hodnoty a existující procesy
Employee Experience je jedním z nejdůležitějších témat dnešního HR. Více než 80% HR a byznys lídrů jej dává na první místo. Zmapování a redesign cesty zaměstnance za využití metod design thinkingu je klíčem ke sladění očekávání zaměstnanců, firemních hodnot (ke kterým my připojujeme principy "happy workplace") a stávajícího fungování firemních procesů
Termín konání: 12. prosince 2019
Čas: od 9:00 do 17:00
Místo konání: Praha (bude upřesněno)
Cena: 5 900,- Kč bez DPH
Kapacita: max. 15 osob
Registrace ZDE
Kontakt: enjoy@happinessatwork.cz
Štěstí v práci je ultimátní cíl, kterého chceme dosáhnout. Employee experience je způsob jak se k němu blížit.
O čem to bude?
Přesto, že výrazná většina lídrů považuje téma Employee Experience za klíčové, pouze menšina firem je přesvědčena, že ho má dobře zvládnuté (22%) nebo je na něj připravena (36%).
Pojďte to změnit. Není větší frustrace, než když kvalitní zaměstnance najdete, získáte a v krátké době ztratíte právě proto, že jejich očekávání se nepotká s realitou = zkušeností.
Získávání a péče o zákazníky je v tomto přístupu napřed a již řadu let existují metody poznávání a mapování jejich potřeb, následovaná tvorbou "zákaznické cesty" či "customer experience".
Tento trend před několika lety dorazil i do oblasti HR, péče o zaměstnance. Není třeba objevovat kolo - metody, fungující vůči zákazníkům je možné úspěšně používat také směrem k zaměstnancům.
Pojďte se naučit budovat employee experience řízeně, v souladu s firemní vizí a hodnotami - naučte se principy design thinkingu, kontinuálního procesu inovací a best practices z jiných firem.
Tato metoda velmi přirozeně vede k zapojení i dalších částí firmy do tématu, na které bývá HR většinou samo.
Co si odnesete?
Během workshopu projdeme celým design thinking procesem. Zaměříme se na identifikování tématu pomocí mapování části cesty zaměstnance, sběr a analýzu informací o jeho/jejích potřebách, ideační fázi, kde budete pomocí kreativních technik vymýšlet konkrétní návrhy řešení a nebude chybět ani vytváření hrubých prototypů.
Employee experience vám pomůže vcítit se snáze do potřeb zaměstnanců. Pomocí strukturovaného procesu budeme hledat potenciální body zlepšení, které vedou ke šťastnějším zaměstnancům a všem benefitům, které s tím souvisí.
- Lepší přehled o tom co je Employee Experience. PROČ je to důležité a JAK to zlepšit
- Uvedení do metodologie Design Thinking
- Návod jak vytvořit "persony"
- Mapování cesty zaměstnance - populární nástroj, který vám přinese ukáže přehled interakcí mezi vaší firmou a zaměstnancem
- Sadu konkrétních "touchpointů"
- Praktické příklady z českých i světových firem
Pro koho?
Primárně pro HR manažery, HR Business Partnery, Onboarding & Recruitment manažery a specialisty + pro všechny ostatní, kdo chtějí vytvářet pro své kolegy lepší Employee Experience.
Programem vás provedou:
Martin Šafařík
Propagátor principů štěstí v práci s důrazem na jejich skutečné využití a implementaci ve firmách
Lukáš Cypra
Propojovatel výkonnosti a lidskosti ve firemním prostředí s využitím principů štěstí v práci