Happiness@Work HR Meetup

Jak tvořit prostředí pro spokojené a efektivní týmy i v digitálním světě?


5. srpna 2020, 13:00-17:00
pokud nezasáhnou nová omezení vzhledem ke #covid19

Potkáme se v INVENTI na Praze 4

790,- Kč bez DPH

20 účastníků
HR manažeři, culture & people manažeři


Zveme Vás

na první setkání Happiness@Work HR meetup! Akce je organizováná exkluzivně pro HR manažery s cílem sdílet zkušenosti a otázky, které se vztahují k rozvoji firemních kultur, budování týmů a prostředí, happiness managementu i moderních způsobů, jak pracovat s lidmi či budoucnosti práce.

Účastníci tak mají šanci sdílet a diskutovat tato témata ve společnosti lidí, kteří mají přímé praktické zkušenosti. Nechystáme teoretické přednášky, ale naopak velmi praktické diskuse o konkrétních a aktuálních tématech.


Téma

Poslední měsíce nás znenadání vrhly do světa digitálních nástrojů, které se brzy staly každodenní rutinou. Rychle jsem se naučili pořádat porady on-line. Pomohli jsme týmům přenést kus práce do digitálního světa. Lidé ve firmách začali spolupracovat skrz displeje počítačů a telefonů ...

Teď ale možná nastal čas udělat krok zpět a zamyslet se nad digitálními nástroji v trochu širším kontextu:

  • Jak můžeme ve svých firmách pomoci tomu, aby nástroje opravdu lidem pomáhaly?
  • Co jsou stinné stránky digitálního světa a jak můžeme pomoci lidem, aby na ně nenaráželi?
  • Co jsme se naučili v uplynulém období a budeme používat dále a od čeho raději upustíme?
  • Existují digitální nástroje, které opravdu pomáhají dělat skvělou práci, budovat vztahy nebo osobně růst?
  • A jaký bude, z dlouhodobého pohledu, dopad těchto nástroju na zdraví lidí v našich firmách?

O tom všem a mnoha dalších tématech budeme v menších i větších skupinkách diskutovat. Uslyšíme krátké přednáškové vstupy, především to ale bude o nás všech, našich firmách a sdílení zkušeností.

Formát

Vycházíme z našich zkušeností z pravidelně pořádaných a úspěšných setkání ředitelů a ředitelek firem, řady workshopů i mnoha webinářů, které jsme v posledních letech připravovali.

Na co se můžete těšit? 

Na interaktivní akci s facilitátory, pracovní skupinky a triády. Na popsané lepíky i flipcharty a reálně použitelné výstupy na konci. Nebude to o poslouchání. Naopak to bude o zapojení se každého účastníka a sdílení zkušeností nad vybranými tématy.

Na vlastní kůži si vyzkoušíte různé přístupy k práci s ostatními, aplikovatelné i ve vašich týmech. Vzájemně se poznáte a budete mít čas a prostor přenést poznatky k tématu do vašeho vlastního kontextu.


S kým se potkáte?

Andrea Gembalová

Chief Happines Officer
IReSoft, s.r.o.

Kristýna Lang

Managing Partner & UX Advisor
Creative Handles

Slavka Betáková

Chief People Officer
Joyful Craftsmen, s.r.o.

Michal Šrajer

Partner & CHO
Happiness@Work

Michaela Sekaninová

Co-Founder

FAE-First Aid for Employees

Michal Sedláček

Specialista Employee Engagementu
Prague Airport

Marie Rajdlová

HR Manager
Benefit Plus

Dita Fialová

Personalistka

JHV-ENGINEERING s.r.o.

Hana Kolaříková

HR dobrodruh
Freelancer

Eva Cyprová  

Human Resources Manager
Zátiší Group

Jana Michelová  

Sales Project Manager

SALESDOCk

HR
Místo je již obsazené, ale účastník si nepřeje být zveřejněn. 

Jakub Šafář

Delivery Manager
INVENTI

Eva Skutilová  

Office Angel
PrPom

Zde čekáme právě na tebe :) 

Tereza Randýsková  

HR Business Partner
Footshop

Zde čekáme právě na tebe :) 

Martin Šafařík

Partner
Happiness@Work